Sunday, 28 August 2016

Blues Cameron Highlands

Memang layan siut, meniup blues harmonica, feel gile kat sini, apa lagi, dah standby bawak harmonica, jamming kaw kaw. Nasib baik ada tuan Akmal Azmi sebagai jurugambar yang power. Memang sempoi tempat kat cameron nih feel weih, hahahha. Apapun layanlah video saya nih, sambil rilek rilek minum kopi, eh ini ladang teh, takkan nak minum kopi !!!





Dari tahun 2009, masa dengan budak budak biomed engineering UM, tempat ni dah di bawak oleh Suhaibul, tempat ni kena tengok kat atas, ialah tempat minum, tapi tak pernah turun sampai kat bawah nih, tapi tah macam mana, 2013, pergi lagi, tapi tak turun turun jugak. AKhirnya 2016, berjaya jugak turun ke bawah nih, hahaha. habis layan , blues fikir duit takde nih, layan jelah, feel tuh penting.


cameron highlands

No comments:

Post a Comment

LIKE US