Nik Jidan - Harmonika BERSIH !!!

Kalau rasa nak berkumpul ramai-ramai, membawa lagu perjuangan mereka, korang boleh tengok semangat Nik Jidan masa perhimpunan bersih. Selamba je, aku kumpul ramai-ramai pun boleh tentu lagi buat cam ni. Lagu yang dimainkan memang sempoi, lagu ABU, asal bukan umno. Hahha, memang sempoi hang Nik. Teruskan perjuangan anda. Dulu last jumpa, sempatlah borak pasal harmonika sikit dengan Nik, tapi tah macam mana, aku pulak menghilang, adoi. 








No comments:

Post a Comment